Prace nad systemami wtrysku gazu w fazie ciekłej postępują zgodnie z założonym przez nas harmonogramem. Zależy nam jednak na utrzymaniu w tajemnicy kilku rozwiązań konstrukcyjnych aż do momentu rozpoczęcia sprzedaży. Prosimy zatem o wyrozumiałość w kwestii udostępniania informacji związanych z systemami DGI LM oraz DGI LCC. Jedyne co możemy w tej chwili odtajnić to ideę działania obu systemów, pokazaną w zakładce CZAS NA FAZĘ CIEKŁĄ.

Oprócz prac związanych z wtryskiem gazu w fazie ciekłej, nie zapominamy oczywiście o rozwoju systemów sekwencyjnego wtrysku gazu IV generacji (faza gazowa). Pierwszym efektem prac jest wtryskiwacz LPG/CNG a więc przeznaczony do fazy lotnej.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA WTRYSKIWACZY DGI GM W WERSJI STANDARD

  • Max. wydatek przy ciśnieniu 1,0 bar: 145 Nl/min
  • Max. wydatek przy ciśnieniu 2,0 bar: 185 Nl/min
  • Średnica dyszy: max. 3,5 mm
  • Rezystancja cewki: 2,0 Ω
  • Czas otwarcia: 1,7 ms
  • Czas zamknięcia: 0,9 ms
  • Max. prąd otwarcia: 6 A
  • Max. prąd przytrzymania: 1,5 A
  • Ciśnienie pracy: 0,1 ÷ 3,0 bar
  • Max. ciśnienie pracy: 4,5 bar
  • Temperatura pracy: -40°C ÷ 120°C
  • Napięcie zasilania: 12 ÷ 14 V DC

WTRYSKIWACZ DGI GM1

Wtryskiwacz DGI GM1 to wtryskiwacz o tłoczkowej konstrukcji z wzdłużnym doprowadzeniem gazu. Regulacja przepływu odbywa się za pomocną dysz kalibracyjnych, wystarczy rozwiercić dysze na właściwy rozmiar. Wtryskiwacze tego typu mogą być wykorzystywane w większości układów sekwencyjnego wtrysku gazu LPG w fazie lotnej, oraz układach CNG czyli zasilanych metanem.

  • Rozbudowane możliwości konfiguracyjne
  • Zakres pracy od -40° C do +120° C
  • Najmniejsze w swojej klasie
  • Wersje BFC i STD
  • Chłodzenie gazem
  • Bardzo ciche
  • Zasilanie wzdłużne
  • 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów

WTRYSKIWACZE DGI GM2/GM3/GM4

Wtryskiwacze DGI GM2/GM3/GM4 to wtryskiwacze o tłoczkowej konstrukcji z bocznym doprowadzeniem gazu. Regulacja przepływu odbywa się za pomocną dysz kalibracyjnych, wystarczy rozwiercić dysze na właściwy rozmiar. Wtryskiwacze tego typu mogą być wykorzystywane w większości układów sekwencyjnego wtrysku gazu LPG w fazie lotnej, oraz układach CNG czyli zasilanych metanem.

  • Rozbudowane możliwości konfiguracyjne
  • Zakres pracy od -40° C do +120° C
  • Najmniejsze w swojej klasie
  • Wersje BFC i STD
  • Dostępne wersje 2, 3, 4 cylindrowe
  • Chłodzenie gazem
  • Bardzo ciche
  • Zasilanie wzdłużne
  • 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów

Skontaktuj się z nami! Kontakt